پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره‌ آموزشی زبان‌های خارجی

حوزه/ به زودی دوره‌ آموزشی زبان‌های خارجی شامل زبان‌های انگلیسی، اسپانیولی و چینی با حضور اساتید مجرّب در حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، به زودی دوره‌ آموزشی زبان‌های خارجی شامل زبان‌های انگلیسی، اسپانیولی و چینی با حضور اساتید مجرب در حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌شود.

مدیر امور بین‌الملل حوزه علمیه استان یزد در همین زمینه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، گفت: بـا توجه به ثبت جهانی شهر یزد در سازمان یونسكو و افزایش حضور توریست‌ها در این استان، حوزه علمیه یزد نیز به عنوان یكی از متولیان امور فرهنگی نسبت به برگزاری دوره‌ آموزشی زبان‌های خارجی اقدام می کند.

حجت ‌الاسلام سیدجمال‌الدین نجم‌الهدی اظهار داشت: با ثبت جهانی یزد، فرصت‌ها و تهدیدهایی پیش‌روی مردم قرار گرفته است كه حوزه علمیه نیز به سهم خود برنامه‌هایی در راستای استفاده هرچه بیشتر از فرصت‌ها و دفع تهدیدها در نظر گرفته است.

وی افزود: سعی کرده ایم تا با تدوین برنامه‌های مختلف، نقش موثری را در همین زمینه ایفا نماییم و در این راستا یكی از اقدامات اساسی و مدنظر، برگزاری دوره زبان‌های خارجی بوده است.

مدیر امور بین‌الملل حوزه علمیه استان یزد با توجه به بررسی‌ میزان حضور گردشگران خارجی در استان ادامه داد: با بررسی‌هایی كه صورت پذیرفت متوجه شدیم سه زبان انگلیسی، اسپانیولی و چینی بیشترین كاربرد را بین توریست‌ها دارد و به همین دلیل در اولین مرحله مقرر گردید نسبت به برگزاری كلاس‌های آموزشی این سه زبان اقدام کنیم.

حجت ‌الاسلام  نجم‌الهدی تخفیف ویژه هزینه، معرفی به معاونت امور بین‌الملل جهت اعزام به خارج از كشور و اولویت برنامه‌های بین‌المللی حوزه علمیه را از مزایای این دوره برشمرد.

وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه با مراجعه به معاونت تهذیب مدارس علمیه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha