چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام رضوی راد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی

حوزه/ حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به اینکه شهدا همگی پای منابر حسینی تربیت شدند، گفت: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند به این نظام ضربه بزنند؛ ما با افتخار راه و رسم شهدا را ادامه داده و در این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام رضوی راد در پنجمین یادواره شهدای روحانی شهرستان سنقر وکلیایی که امروز برگزار شد، گفت: پیشگامی روحانیت در عرصه دفاع از حریم اسلام سابقهتاریخی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با اشاره به اینکه شهادت قریب به 5 هزار شهید روحانی، سند پیشتازی آنها در مسیر جانفشانی و فداکاری در گسترش اسلام است،گفت: اولین قربانیان تروریست در شیعه و انقلاب اسلامی شهدای روحانیت است که مورد خشم و غضب منافقین قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: حضور طلاب و روحانیت در جمع رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس مهر تاییدی بر همراهی آنان در تمامی صحنه های دفاع از کیان اسلام است.

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه روحانیت حضور در کنار مردم را در همیشه احوال بر خود واجب دانسته اند، اظهار کرد: روحانیت انقلابی در سختی  و آسایش در کنار مردم بوده و خواهند بود و اوج این همدلی و یکرنگی در سیل شاهد بر این مدعاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در مقام عمل در طول تاریخ جلودار مبارزه با استبداد و استعمار بوده اند، افزود: روحانیت پیشتازان تمامی عرصه های مقاومت و ایثار و فداکاری بوده اند.

وی با بیان اینکه راه شهیدان ادامه دارد و این پرچم برای همیشه بر افراشته خواهد بود، گفت: منافقین و دشمنان انقلاب بدانند که مانند اربابانشان به زباله دان تاریخ می پیوندند و این پرچم به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به اینکه شهدا همگی پای منابر حسینی تربیت شدند، ابراز داشت: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند به این نظام ضربه بزنند؛ ما با افتخار راه و رسم شهدا را ادامه داده و در این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی تصریح کرد: هرکس در هر شغل و لباس و مقامی که دارد اگر به این انقلاب که حاصل خون شهداست خیانت کند، خداوند او را  رسوای خاص و عام خواهد نمود.

وی در پایان با بیان اینکه توصیه شهیدان به ما اطاعت از ولایت است و خائنین به انقلاب بدانند که با اطمینان از این راه پرافتخار بر نخواهیم گشت، گفت: از مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم خبر داریم، بخشی از آنها از خارج است اما بخش زیادی از بی مدیریتی و بی کفایتی مدیران اجرایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha