سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام جدایی

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب وفضلای استان آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت روحانی مجاهد و با اخلاص حجت الاسلام والمسلمین جدائی امام جمعه شهرستان بیله سوار پیان تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان شرقی بدین شرح است:

 

انالله واناالیه راجعون

درگذشت روحانی فعال، با اخلاص، متواضع و مردمی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای جدائی امام جمعه محبوب شهرستان بیله سوار را که عمر با برکت خود را در عرصه تبلیغ و احیای ارزش های دینی صرف نمودند را تسلیت گفته و بر آن فقید مغفرت الهی و بر بازماندگان این عالم وارسته صبر توام با اجر مسئلت می نماییم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان شرقی

 

گفتنی است، حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه بیله سوار پس از تحمل یک دوره بیماری، عصر امروز در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

امام جمعه فقید بیله سوار با اقدامات مردمی و جوان پسند، نامش در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی بسیار دیده می‌شد.

صراحت لهجه در پیگیری مشکلات مردم و اقدامات متفاوت مانند «حضور با لباس مبدل در گمرک»، «منبر در استخر»، «عیادت معلم دوران دبیرستان»، «حرکت جالب برای مقابله با گرانی»، «هدیه کتاب به شهروندان»،  بخشی از رفتارهای اجتماعی امام جمعه بیله سوار بود که در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده بود.

خبرگزاری «حوزه» ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ گفتگوی تفصیلی صریح و بی پرده حجت الاسلام جدایی با تیتر «تابوشکنی کردم با جوان ها به استخر رفتم/ آقازاده‌ها مقصرند...» را منتشر کرد که با اقبال مخاطبان روبرو شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha