شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: جوانان باید با استفاده از تجربیات بزرگان، گام دوم انقلاب را محکم برداشته و کشور را به سمت ترقی و هدف انقلاب رهبری کنند؛ روحانیون هم در منابر مطالبات مقام معظم رهبری را تشریح کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش‌زاده، شامگاه شنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در ماه نزول قرآن کریم که خدای متعال بنده‌ها را به میهمانی خود دعوت می‌کند باید نهایت استفاده را از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان برده و از نعمات الهی در این ماه بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: مهم‌ترین خطاب بیانیه گام دوم که توسط امام خامنه‌ای ابلاغ شده، به جوانان است؛ جوانان باید با استفاده از تجربیات بزرگان، گام دوم انقلاب را محکم برداشته و کشور را به سمت ترقی و هدف انقلاب رهبری کنند؛ روحانیون هم در منابر مطالبات مقام معظم رهبری را تشریح کنند.

حجت الاسلام داداش زاده در ادامه به آسیب‌های فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمن، فضای مجازی را برای مردم ناامن کرده و لازم است روحانیون و مبلغین با برنامه و توجه به آسیب‌های آن ورود پیدا کرده و از تاثیر شبهات در این فضا جلوگیری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امروز جوانان مهم‌ترین مخاطب منابر هستند و باید شبهات موجود در جامعه پاسخ داده شود تا حضور جوانان در مساجد و مراسم‌های دینی پرشورتر باشد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از ظرفیت فضای مجازی برای ضربه زدن به انقلاب و دین نهایت استفاده را کرده و به جوانان، بی‌دینی و بی موالاتی را تلقین می‌کند تا نظام اسلامی را از درون تهی و اهداف خود را در کشور عملیاتی کرده و مردم را از مسجد، دین و انقلاب جدا کند.

حجت الاسلام غلامرضا اسم‌حسینی، عضو شورای روحانیت ارومیه نیز در این همایش اظهار داشت: رهبر انقلاب به عنوان پرچمدار روشنگری در جامعه آگاهی را به جامعه تزریق می‌کند و روحانیت باید گفتمان سازی کرده و در جهت عملیاتی شدن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب قدم بردارد.

وی ادامه داد: حادثه سیل اخیر نشان داد مردم به روحانیت به عنوان امانت‌دار خود اعتماد دارند و نباید اجازه داد این اعتماد زایل شود.

طرح انسجام بخشی به فعالیت های روحانیون

حجت الاسلام اسم حسینی ادامه داد: برای ساماندهی کردن روحانیت ارومیه طرحی برگرفته از وصیت‌نامه و منشور روحانیت امام خمینی (ره) و بیانات رهبر انقلاب تحت عنوان « طرح ساماندهی فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی روحانیت ارومیه» تدوین شده است تا  با انسجام بیشتری به تبلیغ دین بپردازند.

عضو شورای روحانیت ارومیه اضافه کرد: در این طرح شهر ارومیه و اطراف آن به 12 منطقه، 3 بخش و 3 گروه صنفی تقسیم شده است که در هر گروه سه نفر روحانی به عنوان شورای منطقه و بقیه روحانیون به عنوان عضو، فعالیت‌های خود را به صورت منظم ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha