پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احمدرضا اصغری معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه مسئولین اجرایی جهت استفاده بهتر روزه داران از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، شایسته است بر کنترل قیمت ها اهتمام داشته باشند، گفت: ضعف نظارت بر قیمت ها و عدم ثبات در بازار، آشکارتر از گذشته است.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه امروز تلاش‌ دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از طریق تضعیف ولایت است، گفت: این توطئه از آغازین روزهای پیروزی انقلاب وجود داشت، اما حرکت ملت ایران برخلاف میل استکبار جهانی بود.

معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه تا زمانی ملت انقلابی پشت سر ولایت حرکت کنند، خطری ایران اسلامی را تهدید نمی کند، افزود: در عین حالی که مردم در

تمامی صحنه های نیاز، جلوتر از مسئولین حرکت می کنند نباید افراد چنین جامعه ای از لحاظ معیشت در تنگنا باشند.

وی تصریح کرد: خداوند آن روز را نیاورد که بی تدبیری مسئولین و عدم برنامه ریزی اقتصادی، تقویت کننده تحریم های دشمنان انقلاب باشد.

حجت الاسلام  اصغری با اشاره به اینکه مسئولین اجرایی جهت استفاده بهتر روزه داران از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، شایسته است بر کنترل قیمت ها اهتمام داشته باشند، ابراز داشت: ضعف نظارت بر قیمت ها و عدم ثبات در بازار، این ایام قبل از هر چیز آشکار است.

معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ماندگار دفاع مقدس در تبعیت محض از فرامین حضرت امام(ره) بود، گفت: وحدت کلمه نیروهای انقلابی حول محور ولایت رمز پیروزی ماست.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه مردم انقلابی با داشتن مشکلات اقتصادی، کمک به سیل زدگان را در اولویت قرار دادند، اظهار کرد: مسئولین با تدبیر انقلابی خدمت به چنین مردمی را باید برای دوران ریاست خود افتخار بدانند.

وی با اشاره به اینکه تنها راه حل مشکلات معیشتی، اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی است، گفت: منتظر نشستن اینکه از خارج مشکل اقتصادی ما را حل کنند کاملا اشتباه است و باید به توانمندی داخلی تکیه نمود.

معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس این روحیه انقلابی جوانان بود که بر دشمنان غلبه کردیم، افزود: اگر در وضعیت فعلی کشور از ظرفیت

جوانان استفاده شود خیلی از مشکلات فعلی قابل حل است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر به  شعار «ما می‌توانیم» در اجرای برنامه ها جامه عمل بپوشیم، مشکلات حل و دشمنان به ما چشم طمع نخواهند داشت..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha