جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
​فرودگاه بین المللی دراندونزی «پارک حلال» افتتاح می کند

حوزه/ فرودگاه بین المللی سوئکارنو-هتا در اندونزی«پارک حلال» راه اندازی کرده که در آن فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات می توانند به فعالیت های تجاری و معنوی مشغول شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tempo، فرودگاه بین المللی سوئکارنو-هتا در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی، امسال به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، یک محوطه «پارک حلال» در ترمینال شماره 3 راه اندازی کرده است.

محمد اولدین از مدیران فرودگاه می گوید: پارک حلال در تمامی فرودگاه های راه اندازی شده تا تجربه خوبی را در ماه مبارک رمضان برای مسافران به ارمغان داشته باشد.

نخستین فاز پارک حلال تا پایان ماه می افتتاح خواهد شد.

به گفته این مقام اندونزیایی، صاحبان تجارت به تعداد 40 نفر برای فروش مواد غذایی، آشامیدنی، لباس و همچنین ارائه خدمات در بانک های شریعت و بانک های دولتی، شرکت های کوچک و متوسط، غرفه های زکات و دیگر افراد می توانند این پارک ها را اجاره کنند و در فضای آن به فعالیت های تجاری و غیرتجاری در ایام رمضان مشغول شوند.

اولدین گفت: در آینده نیز پارک حلال بیش از 120 اجاره کننده را در 8 هزار متر مربع خواهد داشت.

به گفته وی این «پارک های حلال» نه تنها به عنوان یک محوطه خرید و فروش و بازار بلکه به عنوان فضایی برای تقویت ارزش های دینی عمل کرده و آژانس های زکات، انفاق و صدقه در آن فعالیت خواهند داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha