پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه علميه خراسان، حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، بر تعامل هرچه بیشتر میان روابط عمومی های مرکز حوزوی در سراسر کشور تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام علی روشندل در حاشیه بازدید مسئولان حوزه علمیه خواهران مازندران و مدیران مدارس علمیه این استان از حوزه علمیه خراسان در نشستی با خانم رستمی، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: تعامل و ارتباط بیشتر مراکز حوزوی در سراسر کشور در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب امری ضروری است؛ همچنین ملاک حرکت فعالیت های روابط عمومی باید برپایه اطلاع رسانی سریع و صحیح باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، پل ارتباطی مدیر با داخل و خارج از سازمان در ارائه گزارش فعاليت ها و اقدام هاي مرتبط است، تصریح کرد: روابط عمومی در تاثيرگذاري يك سازمان مي تواند نقش موثر و مفيدي ايفا كند كه این کار از طریق ارتباطات، رسانه های سنتی، شبکه های اجتماعی، سخنرانی ها، دیدارها و غیره اتفاق می افتد.

وی با اشاره به این که روابط عمومی ویترین هر مجموعه ای است تا در مقیاس وسیع ارتباطات و تعاملات به انعکاس شایسته و مطلوب فعالیت ها بپردازد، تاکید کرد: روابط عمومی حوزه علمیه خراسان همسو با اقدامات تحولی انجام شده و با دغدغه و اهتمام ویژه ای به پوشش خبری، انتشار بیانیه و اطلاعیه ها، تهیه و تدوین نشریات الکترونیک، فعالیت در فضای مجازی و ... دارد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با بیان این که آشنایی حوزویان و سایر اقشار مردم با تلاش های انجام شده در حوزه، یکی از اهداف این اداره است، خاطر نشان کرد: ایجاد فضای تعامل و ارتباط اساتید و طلاب با مرکز مدیریت و انعکاس فعالیت های تحولی در قالب خبر، بروشور، نشریه و ... از دیگر اهداف و برنامه های اداره روابط عمومی است.

خانم رستمی، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران مازندران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های روابط عمومی حوزه علمیه خواهران مازنداران، تعامل میان روابط عمومی ها را نقطه عطفی در رشد و گسترش فعالیت های تحولی حوزه های علمیه دانست

وی افزود: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران در راستای تقویت و ارتقاع سطح عملکرد علمی، معنوی و اجرائی مدیران مدارس علمیه تابع خود  و بهره مندی از توان و ظرفیتهای علمی، معنوی و اجرائی مدارس برجسته حوزه علمیه خراسان و همچنین تبادل آراء و نظرات و انتقال تجربیات دو استان، سفر کاری از مدارس ممتاز مشهد مقدس را با حضور همکاران مدیریت مازندران و همچنین مدیران مدارس علمیه خواهران این استان فراهم کرد.

رستمی ادامه داد: نشست با مسئولان واحد خواهران حوزه علمیه خراسان، بازدید و برگزاری نشست با مدیر و کادر مدارس علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها)، اسلام شناسی، حضرت زهرا(سلام الله علیها)، فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) توس، نرجس(سلام الله علیها) و حضرت رقيه (سلام الله علیها) از جمله برنامه سفر کاری سه روزه حوزه علمیه خواهران مازندران است.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران مازندران همچنین از  واحد سمعی بصری و اتاق خبر و رسانه حوزه علمیه خراسان بازدید کرد.

انتهاي خبر۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha