پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن کریم

حوزه/ محسن آشوری در دیدار با شبیر تاناوالا، فعال قرآنی بمبئی گفت: قرآن کریم محور وحدت مسلمانان جهان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه شبیر تاناوالا، فعال قرآنی بمبئی با محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی دیدار و در خصوص کلاس‌های قرآنی و چاپ قرآن گفت‌وگو کرد.

آشوری در سخنانی گفت: امروز قرآن کریم یکی از مهمترین محورهای وحدت مسلمانان سراسر جهان است و باید دستورات و فرامین کلام وحی در بین مسلمانان اجرا شود.

وابسته فرهنگی کشورمان افزود: دشمنان اسلام همه توان خود را برای نابودی اسلام به کار می‌گیرند ولی وعده الهی است که خودش حافظ و نگاهبان دین مبین است.

شبیر تاناوالا با اشاره به وحدت بین مسلمین جهان گفت: دشمنان اسلام همگی در جهت تفرقه میان صفوف مسلمانان و خدشه دار کردن دین مبین اسلام برنامه‌ریزی کردند که توسط خداوند بزرگ مرتبه خنثی خواهد شد.

این فعال قرآنی ادامه داد: امروزه مسلمانان و به خصوص علما و اندیشمندان وظیفه دارند تا با استفاده از دستورات دین اسلام و کتاب قرآن جلوه مناسب از دین کامل به جهانیان ارائه دهند.

وی با اشاره به چاپ قرآن در هند گفت: بسیاری از چاپخانه‌های هند قرآن‌های نفیس با ترجمه‌های مختلف به چاپ می‌رسانند. ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و رحمت الهی است و فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ قرآنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha