جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از تلاش های خبرگزاری حوزه و صدا و سیمای مرکز استان، در پوشش همایش بزرگ «بیانیه گام دوم انقلاب» تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به برگزاری جلسات تفسیر و روخوانی قرآن مجید در مساجد و حسینیه ها تاکید کرد و گفت: رعایت آداب و حفظ حرمت ماه رمضان باید در دستور همگان باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در ادامه با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان و لزوم حفظ هوشیاری در برابر فتنه ها، بیان کرد: آنچه که برای دشمنان اهمیت دارد این که بتوانند جایگاه ولایت را مورد تضعیف قرار دهند، لذا باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز در راس انقلاب اسلامی ما رهبری مقتدر، توانمند و دشمن ستیز قراردارد و مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه با وحدت کلمه و حضور مثال زدنی  در صحنه های مختلف خط بطلانی بر همه توطئه های استکبار جهانی کشیده اند.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان از پوشش خوب شبکه استانی مرکز قزوین و خبرگزاری حوزه در رابطه با همایش «بیانیه گام دوم انقلاب» قدردانی کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha