پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضا کمندانی معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)کرمانشاه با بیان اینکه مسئولین انقلابی که در مناطق سیل زده برای تسکین آلام درد و مصیبت سیل زدگان پای کار بودند، مدیریت جهادی را در عمل تفسیر کردند، گفت: تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری و حضور مردم بار دیگر صحنه هایی از وجود روحیه جهادی را در فضای کشور به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام رضا کمندانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه حادثه سیل اخیر مانور غیرت و همیّت انقلابی برای زنده نمودن پایبندی به آرمان های حضرت امام(ره) و لبیک به ندای رهبری معظم بود، گفت: حضور به موقع فرزندان انقلاب در قالب نیروهای مسلح، امدادرسان و جهادی در کنار سیل زدگان، نشان دهنده انسجام ملی در لوای فرامین ولایت بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)کرمانشاه با بیان اینکه مسئولین انقلابی که در مناطق سیل زده برای تسکین آلام درد و مصیبت سیل زدگان پای کار بودند، مدیریت جهادی را در عمل تفسیر کردند، افزود :تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری و حضور مردم بار دیگر صحنه هایی از وجود روحیه جهادی را در فضای کشور به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: مدیریت بحرانی که نتواند در لحظه نیاز پا به پای مردم حادثه دیده حرکت کند، خود دچار بحران مدیریت است.

حجت الاسلام کمندانی با اشاره به اینکه نوکران پیاده نظام فرهنگ لیبرالی، مانع ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی در جامعه هستند، گفت: اگر فرهنگ خدمت رسانی در وجود مدیران نهادینه می شد، هم اکنون بسیاری از مشکلات مدیریتی و خدمت رسانی در سطح جامعه را نداشتیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور مقامات بلند پایه کشوری، لشکری و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده یادآور دوران دفاع مقدس بود،ابراز داشتت: کار جهادی شأنیت و جایگاه نمی شناسد.

حجت الاسلام کمندانی با اشاره به اینکه به رغم تفرقه افکنی ضد انقلاب، امر خدمت رسانی و امداد به سیل زدگان دچار مشکل نشد، گفت: در چنین شرایطی رسانه های معاند و شبکه های فارسی زبان، سعی در تفرقه افکنی بین نهادهای انقلابی مانند سپاه و ارتش داشتند تا از آب گل آلود، ماهی صید نمایند که شکست خوردند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)کرمانشاه در پایان گفت: حضور بی ریای طلاب و روحانیت با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در کنار سایر امدادگران و انجام خدمات عمرانی در مناطق سیل زده، توطئه دشمنان را خنثی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha