جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌ الاسلام مصطفی توکلیان - سمنان

حوزه/ مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان گفت: صداوسیمای استان سمنان به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌های سحرگاهی و شامگاهی را برای شنوندگان و بینندگان تدارک دیده است.

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به برنامه‌های صداوسیمای مرکز سمنان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: صداوسیمای استان سمنان به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌های سحرگاهی و شامگاهی را برای شنوندگان و بینندگان تدارک دیده است.

مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان با بیان اینکه در صدای مرکز سمنان برنامه سحرگاهی با نام «نسیم سحر» ساعت 3 بامداد و برنامه شامگاهی ویژه افطار با نام «قرار عاشقی» ساعت 19:15 پخش می‌شود، تصریح کرد: جزء خوانی قرآن هم هر روز در دو نوبت، پس از اذان صبح و ساعت 18:15 از رادیو سمنان پخش خواهد شد.

وی افزود: در سیمای مرکز سمنان هم برنامه سحرگاهی با نام «مهر و ماه»، یک ساعت قبل از اذان صبح و برنامه شامگاهی ویژه افطار با نام «زیر باران» ساعت 19:30 روی آنتن می‌رود.

حجت‌الاسلام توکلیان خاطرنشان کرد: جزء خوانی قرآن هم هر روز در دو نوبت پس از اذان صبح و ساعت 18:10 تا 19 برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه جزء خوانی قرآن ساعت 18:10 سیمای مرکز سمنان به صورت زنده است و 10 شب از مسجد پیامبر اعظم سمنان، 10 شب از مسجد دانشگاه دامغان و 10 شب از مسجد لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود خواهد بود، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان خبر 20 سیمای مرکز سمنان به علت هم‌زمانی با اذان مغرب در ساعت 19:15 پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha