جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر تداوم روند مطالبه گری دانشجویان، گفت: مطالبه گری باید با حلم صورت گیرد، ازاین‌رو ضروری است مراقب باشید سوژه به دشمنان و بدخواهان ندهید و مطالبه شما تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ولایت، اظهار کرد: دوره ولایت و آموزش این دوره به این معنا است که ببینیم مطالبه رهبری از جوانان ما چیست؟.

وی ادامه داد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هفت مطالبه عمومی دارند؛ اما جوانان دانشجو باید دو محور اول و دوم این بیانیه را به‌صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: وقتی دانشگاه می‌تواند ادعای حمایت از نظام داشته باشد که این دو ویژگی را در اوج فراهم کند تا رونق علم و پژوهش به همراه معنویت را در کشور داشته باشیم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: ما درزمینهٔ دانش‌بنیان کردن امور مختلف، جوانان فعالی داریم و خیلی پیشرفت کرده‌ایم؛ به‌گونه‌ای که دشمن از این سرعت ما ناراحت بوده و قصد دارد برای ما سرعت‌گیر درست کند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید از این سرعت‌گیرها عبور کرده و نگذاریم دشمنان برای ما سرعت‌گیر درست کنند، خاطرنشان کرد: قرار نیست ما همیشه شاگرد باشیم؛ بلکه باید در تولید علم جلو رفته و استاد شویم.

وی با بیان اینکه علم و پژوهش و معنویت و اخلاق دو توصیه اکید رهبری به دانشجویان است، افزود: رهبری یکی از معجزات انقلاب را بالا رفتن عیار معنویت می‌دانند که در کنار علم می‌تواند جامعه را به تعالی و پیشرفت برساند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: امروز زورگویان عالم می‌گویند شما حق نداشتید این میزان در علم پیشرفت کنید و به همین دلیل هم در برابر پیشرفت ما سرعت‌گیر درست می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تداوم روند مطالبه گری دانشجویان، تصریح کرد: مطالبه گری باید با حلم صورت گیرد، ازاین‌رو ضروری است مراقب باشید سوژه به دشمنان و بدخواهان ندهید و مطالبه شما تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha