شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استهلال

حجت الاسلام بهنیاری از اعزام گروه های رصدگر برای استهلال ماه مبارک رمضان در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تعداد شش گروه در نقاط مختلف استان با تجهیزات کامل مستقر می شوند تا کار رصد هلال ماه رمضان را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام یعقوب بهنیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام گروه های رصدگر برای استهلال ماه مبارک رمضان در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تعداد شش گروه در نقاط مختلف استان با تجهیزات کامل مستقر می شوند تا کار رصد هلال ماه رمضان را انجام دهند.

مسؤول ستاد استهلال استان بوشهر افزود: یک گروه در گناوه، دو گروه در ساحل بوشهر و یک گروه بالای برج بلند مرتبه های نیروی دریایی ارتش در بوشهر و نیز دو گروه در شیرینو و ارتفاعات شهرستان جم عملیات رصد ماه رمضان را انجام می دهند.

حجت الاسلام بهمنیاری افزود: گروه‌های رصدی استان بوشهر با تلسکوپ، دوربین و دیگر تجهیزات مورد نیاز، ماه رمضان را رصد می‌کنند.

مسؤول ستاد استهلال استان بوشهر افزود: با توجه به مختصاب امسال ماه شرایط برای رویت آن در بوشهر بسیار سخت است، افزون بر آن وجود گرد و خاک محلی نیز بر سختی کار می افزاید.

حجت الاسلام بهمنیاری بیان داشت: قرار است تعدادی از علمای اهل سنت، گروه های رصد در شیرینو و بوشهر را همراهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha