جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 491275
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تکاب

حوزه / به مناسبت هفته معلم از اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) با حضور امام جمعه این شهر و مسئولین مدرسه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، به مناسبت هفته معلم امروز طی مراسمی از اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب با حضور امام جمعه این شهرستان و مسئولین مدرسه تجلیل شد.

حجت الاسلام عیسی برادری امام جمعه شهرستان تکاب در این مراسم با اشاره با اینکه‌ شهید مطهری متفکری بود که وجود او باعث تحول در اندیشه‌ها شد اظهار داشت: شهید مطهری صاحب تفکر و اندیشه بود و مخاطبین خود را به اندیشه و رشد فکری دعوت می‌کرد و هر چند امروز شهید مطهری در میان ما حاضر نیست اما آثار علمی او همچنان نقش یک معلم را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی می‌توانند معلم واقعی و دعوت کنندگان انسان‌ها به خدای متعال باشند که ذهن‌هایی که مشتاق هدایت الهی هستند را سیراب کنند و امروز با امکانات موجود آنچه که از طلاب انتظار می‌رود این است که پیرو راه شهید مطهری و ادامه دهنده هدف وی بوده و قلوب مردم را به سوی معنویت و خدای متعال رهنمون سازند.

امام جمعه تکاب بیان داشت: کار معلم دین، نفوذ در قلب‌ها است و این مسأله جز با معنویت و صفای باطن امکان پذیر نیست و شهید مطهری به میزان علمش، تقوا، عمل و صفای باطن داشت و همین امرموجب نفوذ ایشان در قلب‌ها و ماندگاری این استاد علامه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha