شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نقش مهم مبلغین در تبیین بیانیه‌ی گام دوم انقلاب در جلسات ماه رمضان از اعزام ۸۰۰ مبلغ در رمضان به مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، از اعزام 800 مبلغ در رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری به مناطق مختلف این استان خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح اهداف برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ، اضافه کرد: این همایش با حضور ائمه جماعات مساجد و روحانیون اعزامی از مبادی اعزام برگزار می‌شود و در ماه رمضان شاهد فعالیت‌های گسترده فرهنگی با حضور این عزیزان در عرصه‌های قرآنی و مذهبی در سطح استان خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی، گسترش جلسات تفسیر مفاهیم قرآن کریم و ترویج فرهنگ زکات و انفاق در سطح جامعه در مجالس ماه مبارک رمضان را از محورهای برگزاری این همایش عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام سروستانی با تشریح برنامه‌های ویژه ماه رمضان یادآور شد: برنامه‌های متنوعی برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده‌ایم که از جمله این برنامه ها؛ اعزام مبلغ که حدود ۸۰۰ نفر از مبلغین در ماه مبارک رمضان خواهد بود که به امر تبلیغ مشغول فعالیت خواهند شد.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر به صورت اعزامی از مبادی اعزام از قم و سایر شهرستان‌ها و استان‌های مبادی اعزام خواهند بود و مابقی، شبکه ارزشمند تبلیغی اعم از خواهران و برادرانی است که در استان حضور دارند و محور فعالیت‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان خواهند بود.

وی در تشریح برنامه‌های قرآن اداره کل در ماه رمضان افزود: فعالیت‌های گسترده قرآنی در بخش‌های مختلف اعم از جلسات تفسیر، مقابله‌خوانی و محافل آموزشی در عرصه‌ی فعالیت‌های قرآنی خواهیم داشت و برنامه هایی از قبیل توجه به محرومان، انفاق و جلسات معرفتی و حلقه‌های بصیرتی را در سطح مساجد و مراکز فرهنگی در استان شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha