جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عیاس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح ضیافت الهی در ۵۲ بقعه متبرکه این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه های متعدد قرآنی و فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان لرستان، گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان در امامزادگان استان با محوریت اجرای برنامه های قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه های ضیافت الهی ازظرفیت و توان تبلیغی 100 مبلغ بومی و غیربومی استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: اجرای برنامه جزء خوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم،برگزاری نماز جماعت، اجرای غرفه های متعدد بیان احکام و مسائل شرعی، غرفه های ارائه مشاوره های دینی و اجتماعی به روزه داران و غرفه برای کودکان و نوجوانان از مهمترین برنامه های ماه مبارک رمضان است که در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تفسیر قرآن کریم زیر نظر اساتید مجرب حوزه علمیه قم در شهرستانهای خرم آباد و بروجرد برگرار خواهد شد، گفت: برنامه تفسیر قرآن برای روزه داران با حضور مبلغان حوزه برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه با اشاره برپایی سفره های افطاری ساده در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: سفره های افطاری ساده برای روزه داران در مساجد و اماکنی که دارای موقوفه هستند برپا خواهد شد .

وی در پایان همچنین با اشاره به کمک های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان به سیل زدگان استان، یادآور شد: لوازم ضروری منزل از جمله لوازم خانگی برای برخی سیل زدگان تامین شده است که با هماهنگی استانداری و ستاد بحران استان بین سیل زدگان توزیع خواهد شد .

  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha