جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام حسین قدوسی

حوزه/ حجت الاسلام قدوسی در آیین معارفه‌‌اش گفت: به عنوان یک روحانی مبلغ، از قدیم با نسل جوان ارتباط داشته‌ام و تجربه‌های مهمی از ابتکارات تبلیغی و فرهنگی دارم و نیازهای این حوزه را به خوبی می‌شناسم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ آیین معارفه سرپرست سازمان جدید‌التأسیس فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز امروز با حضور قائم مقام شهرداری تبریز برگزار شد و «حجت الاسلام حسین قدوسی» به عنوان اولین سرپرست این سازمان حکم خود را دریافت کرد.

رسول موسایی در این آیین با بیان اینکه موضوعات فرهنگی به یکی از مأموریت‌های اصلی شهرداری تبدیل شده است، بیان داشت: تحولات ساختاری انجام گرفته در شهرداری کلانشهرها و تشکیل این سازمان جدید، به پیگیری بهتر و بیشتر مباحث فرهنگی می‌انجامد.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهروندی و آموزش‌های زندگی شهروندی، محور اصلی ماموریت‌های فرهنگی شهرداری است، اظهار داشت: هزینه‌گذاری این بحث، صرفاً «هزینه» نیست، بلکه سرمایه‌ای است برای ارتقای سطح زندگی و کاهش‌ هزینه‌های مدیریت شهری.

قائم مقام شهردار تبریز ضمن تشکر از مدیران قبلی حوزه فرهنگ و ورزش شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: انتصاب حجت‌الاسلام‌ قدوسی، با در نظر داشتن تجارب پربار ایشان و متناسب ظرافت‌های این دو حوزه صورت گرفته‌است. ایشان از علمای دیرآشنای تبریزی است و در دوره‌ای نیز در دهه ۷۰، مسئولیت فرهنگی شهرداری تبریز را بر عهده داشته‌است و تجربه‌های گران‌سنگ خود را در خدمت اهداف فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز  قرار خواهد داد.

حجت‌الاسلام حسین قدوسی نیز در مراسم معارفه‌اش با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ولایت، رویکرد کلی سازمان تازه ‌تاسیس فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز است، اظهار کرد: به عنوان یک روحانی مبلغ، از قدیم با نسل جوان ارتباط داشته‌ام و تجربه‌های مهمی از ابتکارات تبلیغی و فرهنگی دارم و نیازهای این حوزه را به خوبی می‌شناسم.

وی با یادآور شدن این نکته که هنر، از اوایل انقلاب در متن جامعه جای داشته است، افزود: با این حال متاسفانه نتوانسته‌ایم آن‌گونه که باید و شاید از ظرفیت‌های ارزنده هنر، در مسیر انقلاب بهره‌ بگیریم. از این رو باید سعی کنیم به دور از حب‌ و بغض، دست برادری به هم بدهیم و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با قدردانی از حمایت نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام ‌جمعه تبریز، گفت: پس از مشورت‌های متعدد کارشناسی، وارد مسئولیت فرهنگی شده‌ام و امیدوارم همگی با هم برای نشاط و سربلندی شهر بکوشیم.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای نشاط و سلامت عمومی، اظهار کرد: علاقه‌ مند و پیگیر جدی ورزش هستم و قطعاً سعی می کنیم بحث ورزش را با نگاه ویژه در برنامه‌های اجرایی لحاظ کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha