جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491376
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
طرح ضیافت الهی

حوزه/ همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی با حضور مبلغان دینی در بقاع متبرکه و مساجد آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، طرح ضیافت الهی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی امروز با برگزاری مراسم هماهنگی و افتتاحیه در تبریز، آغاز شد.

در این طرح، ۲۵ نفر روحانی و مبلّغ که ۹ نفر از قم اعزام شده‌اند، از امروز برای پاسخگویی به شبهات و سوالات و طرح مسائل دینیِ روزه داران، در امام‌زادگان شاخص و برخی مساجد منتخب استان حضور خواهند یافت.

همچنین حجج الاسلام والمسلمین واعظ موسوی و علوی از اساتید حوزه با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برای تفسیر قرآن در طول ماه رمضان در اماکن متبرکه حضور یافته و به تفسیر قرآن خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام مصائبی در این جلسه خاطرنشان کرد: از ماه مبارک رمضان که فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ دین و تقویت ایمان است، برای تبلیغ دین که مورد هجمه بی‌سابقه دشمنان قرار گرفته، نهایت استفاده و بهره کافی را ببرید.

وی نقش روحانیت در تبلیغ دین و جذب جوانان به فرهنگ اسلامی را برجسته دانست و افزود: :مبلغان ما شب و روز در خدمت مردم هستند و نه تنها در مباحث معنوی، بلکه در شرایط خاص از جمله سیل اخیر هم ثابت کردند که همواره در کنار مردم بوده و در خدمت رسانی کوتاهی نمی‌کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی افزود: اوج حضور جوانان در مساجد و امامزاده ها، شبهای قدر است که امیدوارم این فرصت را غنیمت شمرده در خدمت مردم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha