جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ پانزدهمین روز بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم(۴۳)

حوزه/ نمایشگاه قرآن کریم در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی همزمان با ماه مبارک رمضان به همراه برنامه‌های جنبی مختلفی از جمله برگزاری شب شعر، اجرای تعزیه و تئاتر‌های میدانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی با حضور ناشران خارج از استان، در قالب ۶۰ غرفه همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در بیرجند گشایش خواهد یافت.

رمضانی معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به ۱۰ نمایشگاه قرآن کریم در ۱۰ شهرستان دیگر خاظر نشان کرد: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه نشر مکتوب، ۱۰ غرفه نشر دیجیتال، ۱۰ غرفه هنری و کارگاهی و اختصاص ۱۰ غرفه به موسسات قرآنی و ادارات فرهنگی در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی از تخفیف ۴۰ درصد کتب ارائه شده در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی هم خبر داد و گفت: ۲۰ درصد تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۲۰ درصد توسط ناشران ارائه می‌شود.

گفتنی است، برنامه‌های جنبی مختلفی از جمله برگزاری شب شعر، اجرای تعزیه و تئاتر‌های میدانی از دیگر برنامه این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha