جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب پور

حوزه/ حجت‌الاسلام حبیب پور، گفت: استمرار فعالیت‌های خدماتی در زمینه‌های گوناگون با رصد دقیق روستاهای سیل‌زده راهبرد اول و طرح فعالیت فرهنگی در ۲۰۰ روستای سیل‌زده برای استقرار توسط طلاب مبلغ حوزه، راهبرد دوم برای حضور در کنار مردم سیل‌زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام حبیب پور، مسئول ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، با اشاره به مجاهدت نیروهای مردمی در حادثه سیل گفت: مردان و زنان مؤمن در حادثه سیل، مانند دفاع مقدس نقش اساسی خودشان را در صحنه ایفا کردند و همان حماسه‌ای که در سال‌های دفاع مقدس، رخ داده بود در بحران سیل به وقوع پیوست.

وی افزود: استقامت مردم سیل‌زده و مجاهدت مجاهدان از همه اقشار و از تمام کشور، دو جلوه مردمی بی‌بدیل در حادثه سیل اخیر بود.

حجت‌الاسلام حبیب پور، با بیان اینکه هم‌اکنون بحران سیل در روستاهای سیل‌زده همچنان وجود دارد، گفت: بیش از ۵۰۰ خانوار همچنان در اردوگاه‌های اسکان موقت حضور دارند و در برخی روستاها، آب‌گرفتگی و قطع مسیرهای ارتباطی همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه از نیروهای جهادی درخواست کرد؛ تا رفع کامل این معضلات، همچون گذشته قوی و محکم در عرصه حاضر بوده و یاری گر مردم خسارت دیده باشید.

مسئول ستاد کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خوزستان، با اشاره به شبهه افکنی معاندین در جریان حادثه سیل گفت: از آغاز وقوع حادثه سیل، جریان معاند با شبهات متعدد سعی در ایجاد یاس و تفرقه داشته و بهترین پاسخ ما به این شایعات، حضور قدرتمند در خدمت به مردم بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام حبیب پور با بیان برنامه ستاد برای حضور در کنار مردم در روزهای آینده گفت: در ساختار جدید ستاد مردمی، در دو راهبرد برای حضور جدی به مدت حداقل  ۲ ماه در مناطق سیل‌زده خواهیم داشت.

وی شرح داد: استمرار فعالیت‌های خدماتی در زمینه‌های تأسیسات، دامپزشکی، حقوقی، مهندسی با رصد دقیق روستاهای سیل‌زده راهبرد اول و طرح فعالیت فرهنگی در ۲۰۰ روستای سیل‌زده برای استقرار توسط طلاب مبلغ حوزه، راهبرد دوم برای حضور در کنار مردم سیل‌زده است.

مسئول ستاد مردمی همچنین از تلاش برای فعال کردن ۲۰۰ موکب در کنار فعالیت مبلغین در روستاها خبر داد و اظهار کرد: در حال آماده سازی بسته‌های غذایی و بهداشتی برای توزیع در شب میلاد امام حسن مجتبی ع در نیمه رمضان هستیم.

وی در پایان گفت: برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده، در گام اول پس از شناسایی، از طریق رابط‌هایی که با نهادهای دولتی مانند هلال‌احمر، استان داری و... مطالبه خواهیم داشت که در صورت عدم حل مشکل، از طریق نیروهای جهادی به یاری نهادهای رسمی خواهد رفت‌.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha