پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیما ی مرکز بوشهر

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر بیش از ۲۵ هزار دقیقه ویژه برنامه ماه مبارک رمضان تولید و پخش می کند، از این مقدار ۱۱ هزار دقیقه برنامه رادیویی، ۱۳ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و ۵۰۰ دقیقه برنامه خبری و مابقی در حوزه فضای مجازی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ماه مبارک رمضان امسال شبکه استانی بوشهر بیش از 25 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره ی استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش می کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: از این مقدار 11 هزار دقیقه برنامه رادیویی، 13 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و 500 دقیقه برنامه خبری و مابقی در حوزه فضای مجازی تولید شده است. 

وی از برنامه تلویزیونی اهل سحر به مدت 90 دقیقه، ماه مهربان ویژه افطار به مدت 60 دقیقه، تفسیر و ترتیل و جمع خوانی قرآن در حسینیه عاشقان ثارالله به مدت 90 دقیقه، برنامه آسمانه ویژه پاسخ به سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان به مدت 45 دقیقه، روزه اولی ها ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 60 دقیقه و سخنرانی های مذهبی روزانه به مدت 30 دقیقه به عنوان ویژه برنامه های شبکه استانی سیمای بوشهر نام برد.

ناظر همچنین با اشاره به برنامه های رادیویی و رادیو نما گفت: برنامه های رادیویی سبوی سحر به مدت 90 دقیقه، دریای معرفت به مدت 45 دقیقه، بوی بهشت ویژه افطار به مدت 90 دقیقه، سابقون ویژه و ترتیل و جمع خوانی قرآن در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، دهها نمایش رادیویی با محوریت آیه ها و قصه های قرآنی و بیان احکام روزه ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی مردم ایران از آداب و رسوم و خرده فرهنگ های مناطق مختلف کشور در ماه مبارک رمضان گفت: در حوزه اخبار بیش از 500 دقیقه خبر و گزارش در گسترهٔ استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش و در فضای مجازی هم به آنها پرداخته می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: علاوه بر برنامه‌های مذکور صدا و سیمای مرکز بوشهر مراسم احیاء و عزاداری شب های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر را نیز به صورت زنده در شبکه استانی رادیو و تلویزیون بوشهر پخش می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha