جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره خوشنویسی در چچن

حوزه/ اولین جشنواره بین المللی خوشنویسی «جاده ابریشم» از تاریخ۳۰ ژوئن تا ۶ ژوئیه ۲۰۱۹ در شهر گروزنی روسیه برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه اولین جشنواره بین المللی خوشنویسی «جاده ابریشم» در شهر گروزنی روسیه برگزار می شود.

این جشنواره از 30 ژوئن تا 6 ژوئیه 2019، اولین جشنواره بین المللی خوشنویسی جاده ابریشم در گروزنی  با میزبانی هتل پنج ستاره «گروزنی سیتی» برگزار خواهد بود.

در  این جشنواره شرکت کنندگان و اساتید خوشنویسی از کشورهای مختلف اسلامی حضور خواهند داشت و امید است که اساتید معروفی از کشورهای شرقی مانند ایران، ترکیه، امارات متحده عربی، پاکستان، عربستان سعودی و مصر در این جشنواره شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، برنامه جشنواره با مراسم رسمی افتتاحیه آغاز خواهد شد و شامل بخشهای جذاب درباره تاریخ خوشنویسی عربی، برگزاری کلاس آموزشی و صرف شام خواهد بود و روزهای بعد به برنامه های مسابقه و  نمایشگاه و فروش آثار اساتید و شرکت کنندگان اختصاص خواهد یافت.

به برندگان جوایز ارزنده ای اهدا و برای آنها امکان بازدید از  اماکن دیدنی تاریخی جمهوری چچن که با خطوط عربی تزیین شده است  فراهم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha