جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نتایج تحقیقات اسلام هراسی، پروفسور استرالیایی را شوکه کرد!

حوزه/ یک استاد دانشگاهی در ملبورن که تحقیقاتی را درباره اسلام هراسی در استرالیا انجام داده، اعلام کرد که نتایج تحقیقاتش او را شوکه کرده و اسلام هراسی در استرالیا وحشتناک است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، یک تحقیقات جدید چهارساله نشان داد که مسلمانان در استرالیا بیش از پیروان هر دین دیگری با تبعیض و خشونت روبرو هستند.

پروژه «دوران کودکی میان ادیانی» یک مطالعه چهارساله است که در سرتاسر شهرهای استرالیا و بریتانیا برگزار شده است. این پروژه از سال 2016 آغاز شده و 340 نفر از اجتماعات مذهبی در سیدنی، آدلاید، کانبرا، ملبورن، لندن و منچستر تاکنون در آن مورد مصاحبه قرار گرفته اند.

 

پروفسور آنا هیکی  مودی از دانشگاه « مؤسسه سلطنتی فناوری ملبورن» در این باره گفت که از مشاهده نتایج تحقیقات به شدت آشفته خاطر شده زمانی که می بیند مسلمانان بیشتر از هر جوامع مذهبی دیگر در استرالیا درگیر خشونت های تبعیض آمیز هستند.

وی در این باره به خبرنگاران گفت: هنگامی که بیشتر یک هفته را در آدلاید در آن می گذراندم شاهد بودم که مردان جوان سفیدپوست با اتومبیل دورتادور مسجد در حرکت هستند و شیشه اتومبیل شان را پایین داده اند و ادای تیراندازی در می آورند! جو وحشتناک و ارعاب برانگیزی بود!

پروفسور افزود: باور نکردم گفته های یک مادر مسلمان را که می گفت یک نفر از کنارم عبور کرد و انگشتانش را به شکل اسلحه درآورد و وانمود کرد در حال تیراندازی به سی من است!

دو خواهر مسلمان نیز به او گفته اند، زمانی که به شهر رفته بودند و می خواستند به یک پیرزن ناتوان برای عبور از خیابان کمک کنند، پیرزن به آن ها اهانت کرده و به خاطر حجاب هر دو را به باد فحش و ناسزا گرفته است.

گفته می شود تحقیقات نشان داد خشونت علیه زنان در استرالیا بیش از همه در آدلاید بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha