پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ اکرم الکعبی

حوزه/ شیخ اکرم الکعبی طی سخنانی در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم، خطاب به دشمنان تأکید کرد: بترسید از روزى كه پرچم‌هاى "يازهراء" را برافرازيم؛ زيرا در آن روز تل‌اويو و حيفا را نمى‌توان از "صحراى آتاكاما" در امريكاى جنوبى تشخيص داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم که با عنوان "او شما را برگزید" در بغداد برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، یاد و خاطره رزمندگان شهید جبهه مقاومت و جان‌فشانی‌های آنان را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اكرم الكعبی» در ابتدای سخنرانی خود اظهار داشت: نُجَباء هشت سال قبل در چنين روزى با قلب‌هایشان به نداى حضرت زينب عليهاسلام لبیک گفتند و با وجود جنگ تبلیغاتی شدید، شعار "زینب دوباره اسیر نخواهد شد" سر دادند. در مقطعی که همه دنيا گمان مى‌كرد دولت سوريه سقوط مى‌كند و رفتن ما به آنجا اشتباه است، ولى امروز همه به درستى حضور ما در سوريه پی برده‌اند.

وی با اشاره به پیروزی محور مقاومت در میادین نبرد با قدرت‌های مستکبر و تروریسم تکفیری، خاطرنشان ساخت: مقاومت پس از آنکه با اقتدار و افتخار كامل توانست امريكا را در عراق شكست داده و مجبور به خروج از کشور کند، كارى كرد كه بزرگ سردمدار شرارت [دونالد ترامپ] مثل دزدها به‌صورت پنهانى وارد عراق شود. ما همچنین گروهک‌های جنایتکار تکفیری را که قرار بود بیش از بیست سال ادامه حیات دهند، ظرف مدت کوتاهی نابود کردیم.

دبیرکل نُجَباء افزود: بیان امام خمينى (قدس‌سره) كه فرمود "راه قدس از كربلا مى‌گذرد" مسئولیت بزرگی را بر دوش مقاومت و ملت عراق می‌گذارد، زيرا اين راه قطعا زمینه‌ساز دولت عدل الهى است.

الکعبی در ادامه خطاب به دشمنان تأکید کرد: مقاومت نظام تک‌قطبی به رهبری امریکا را به رسمیت نمی‌شناسد. کاخ سفید بداند که تحریم و محاصره اقتصادی کارآیی خود را از دست داده است و این اقدامات، پیروان امام حسین علیه‌السلام را وادار به تسلیم و پذیرش ذلت نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: بترسید از روزى كه پرچم‌هاى "يازهراء" را برافرازيم؛ زيرا در آن روز تل‌اويو و حيفا را نمى‌توان از "صحراى آتاكاما" در امريكاى جنوبى تشخيص داد. ما مرد عمل و جهاديم و آنچه را به زبان مى‌آوريم، اجرا خواهيم كرد و لباس رزم را از تن خارج نمی‌کنیم مگر آنكه سر افعى بزرگ ـ امريكا و اسرائيل تروريست‌پرور ـ را قطع كنيم.

فرمانده ارشد حشد شعبی سپس با اشاره به تأسیس تیپ آزادسازی "جولان" توسط مقاومت اسلامی نُجَباء، گفت: ما از فعالیت این یگان خبر دادیم تا رژيم صهيونيستى بداند كه اجازه نخواهیم داد دست‌پروردگان تكفيرى‌اش به نيابت از اسرائيل مسلمان‌کشی به راه بیندازند و اين رژيم در امنيت كامل به‌سر ببرد.

شیخ اکرم الکعبی همچنین با ستایش از مجاهدت قهرمانانه ملت یمن در مقابل وحشیگری و محاصره ظالمانه رژیم سعودی، پیروزی‌های آنان را موجب شگفتی جهانیان و مایه آبروریزی آل‌سعود و حامیانشان توصیف نمود.

وی در پایان این سخنرانی ضمن تصریح به پیروی کامل نُجَباء از آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام، اظهار داشت: بیانات این بزرگان، سخن یا تحلیل عادی نیست؛ بلکه وعده‌های نائب امام زمان [عج] است که ما برای تحقق آن‌ها انتظار می‌کشیم و تا پیروزی قریب‌الوقوع مستضعفان در جهان، کنار فرزند زهرا علیهاسلام خواهيم جنگيد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha