شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مقاله طلاب

حوزه/ مقاله ارائه شده آقای سید محمد حسن حسینی‌زاده طلبه پایه دو مدرسه علمیه شفیعیه یزد در همایش ملی فرهنگ رضوی و بزرگداشت بانو ستی فاطمه حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، مقاله ارائه شده  آقای سید محمد حسن حسینی‌زاده طلبه پایه دو مدرسه علمیه شفیعیه یزد در همایش ملی فرهنگ رضوی و بزرگداشت بانو ستی فاطمه حائز رتبه برتر شد.

در این همایش از بین ۱۰۱ مقاله ارسالی، ۸ اثـر حائز رتبه برتر شدند كه مقاله آقای حسینی‌زاده با عنوان «تبیین آثار و فواید بزرگداشت بانو ستی فاطمه» به عنوان یكی از مقالات برگزیده انتخاب شد.

طلاب استان یزد ۳۲ مقاله به این همایش ارسال کردند كه مقاله آقای سید محمد حسن حسینی‌زاده به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

استان یزد به واسطه وجود ظرفیت‌های زیاد از جمله بانو ستی فاطمه، خواهر منتسب به گوهرشاد و همسر امیر چخماق و واقف مجموعه تاریخی امیر چخماق شامل حسینیه، مسجد، آب انبار و بازارچه میزبانی این همایش را با هدف تجلیل از بانوان برتر یزدی بر عهده گرفته است.

احیای فرهنگ ناب و پویای رضوی و نقش آن در بهبود سطح کیفی و کمی زندگی و اصلاح سبک آن، افزایش قوام و جایگاه خانواده و در رأس آن محوریت مادر به عنوان اساسی‌ترین عامل سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی و همچنین مشارکت بیشتر بانوان فرهیخته و خیر در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه از اهداف اساسی این همایش عنوان شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha