پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس ، مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین شمس از بررسی بيانيه «گام دوم انقلاب» به صورت تخصصی در حوزه علميه استان يزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و نقش پررنگ حوزه‌های علمیه در تحقق اهداف این بیانیه، نشست بررسی این بیانیه مهم، طی ماه رمضان در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌گردد.

همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان و برای استفاده هر چه بهتر از فرصت این ماه مبارك، مطالعه و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در دستور كار قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در این زمینه گفت: با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و نقش پررنگ حوزه‌های علمیه در تحقق اهداف آن، سلسله جلسات بررسی این بیانیه مهم، طی ماه مبارك رمضان در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌گردد.

حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمد شمس افزود: در اولین روز از این جلسه، با تبیین نقش ملت بزرگ ایران در به ثمر رساندن و همراهی انقلاب اسلامی، طبق بندهای بیانیه عنوان شد كه انقلاب پرشكوه ملت ایران كه بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است كه یك چلّه پرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هایی كه غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از كرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت كرده و اینك وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تصمیم اخذ شده در جلسات قبلی، در نظر است با دعوت از اساتید صاحب ‌نظر بیانیه گام دوم انقلاب به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام ‌والمسلمین شمس تأكید كرد: هر كدام از معاونت‌های مدیریت حوزه علمیه استان نیز جهت بررسی و اجرای بیانیه گام دوم در حیطه و مسائل كاری خود پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: مقرر شد جزوات بیانیه گام دوم انقلاب تهیه و جهت برگزاری مسابقه بین طلاب پایه‌های چهارم و بالاتر به مدارس علمیه استان ارسال گردد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha