جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: مسلمانان با اتحاد و همدلی می توانند اهداف دشمن را ناکام سازند. انگلیس اول اتحاد مسلمانان را برهم زد پس از آن توانست شبه قاره را اشغال کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس وحدت گفت: مسلمانان با اتحاد و همدلی مسلمانان می توانند اهداف دشمن را ناکام سازند، انگلیس اول اتحاد مسلمانان را برهم زد و پس از آن توانست شبه قاره را اشغال کند. این جنایتکاران توانستند اول وحدت مسلمانان را نابود کنند و پس از آن تروریست هایی مانند اسرائیل و داعش به وجود بیاورند، اما هنوز هم فرصت باقی است و اگر کشورهای اسلامی متحد شوند کسی مانند رئیس جمهور آمریکا جرآت نخواهد کرد که به یک رهبر مسلمان توهین کند.

وی افزود: امام خمینی ره می گفت: کسانیکه میان شیعه و سنی تفرقه بیندازند از ما نیستند. در پاکستان هم بسیار سرمایه گذاری کردند تا اتحاد میان مسلمانان را برهم بزنند، اما دشمن در اهداف شومشان موفق نخواهند شد.

وی در ادامه گفت: امروز در پاکستان قانون حکمفرما نیست بلکه یک دولت ظالم و بی احساس برما مسلط است و اکنون ۱۲ روز است که تعدادی از خانواده ها  در مقابل منزل رئیس جمهور در حال تحصن هستند و مطالبه این تحصن کنندگان هم این است که افرادی که بدون هیچ جرمی دستگیر شده اند آزاد شوند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اگر نهادهای دولتی فکر می کنند که این افراد در جرمی دست دارند باید با ارائه مدرک آنها را در دادگاه محاکمه کنند، اما بعد از گذشت 12 روز دولت هیچ واکنشی ندارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha