جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه / حجت الاسلام نظری گفت: امروز توجه و باور ما به جوانان کمرنگ شده، لذا مسئولین باید بیش از پیش به این قشر توجه داشته باشند، چرا که استفاده از این نسل با نشاط، فعال و نخبه در پیشرفت و تعالی کشور بسیار تاثیر گذار می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام عباس نظری صبح امروز در جمع مردم شهرستان تاکستان که در مسجد حجتی این شهر برگزارشد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان در دوران دفاع مقدس با رها کردن درس و دانشگاه به صحنه جنگ شتافته و صحنه های ماندگاری رقم زدند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: جوانان آن دوران با اقدامات خود به پیشرفت روزافزون کشور کمک کردند و امروز هم در عرصه های مختلف حضوری با نشاط وفعالی دارند.

وی اضافه کرد: امروز توجه و باور ما به جوانان کمرنگ شده، لذا مسئولین باید بیش از پیش به این قشر توجه داشته باشند، چرا که استفاده از این نسل با نشاط، فعال و نخبه در پیشرفت و تعالی کشور بسیار تاثیر گذار می باشد.

حجت الاسلام نظری بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت:  امروز باید  محورهای بیانیه گام دوم توسط نخبگان، دانشگاهیان، حوزه های علمیه و روحانیت برای مردم تبین شود.

وی در پایان به شعار سال اشاره و بیان کرد: مردم با استفاده از تولیدات داخلی و سرمایه گذاری در بخش های تولید، گره گشای مشکلات باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha