جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491552
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
سفره افطاری حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

حوزه/ همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جمع زیادی از زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم(ع) بر سر سفره افطاری حرم مطهر سیدالکریم(ع) میهمان می‌شوند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از تهران،  همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جمع زیادی از زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم(ع) بر سر سفره افطاری حرم مطهر سیدالکریم(ع) میهمان می‌شوند.

در همین خصوص رئیس اداره نذورات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، با اشاره به دستور تولیت حرم مطهر مبنی بر برپایی سفره افطار برای زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی، اظهار داشت: طبق سنوات گذشته امسال نیز سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) برای پذیرایی از زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی مهیا است.

 اسماعیلی افزود: به منظور مشارکت در افطار و اطعام نیازمندان و میهمانان این ضیافت الهی در آستان مقدس و بهره مندی از ثواب این امر خداپسندانه، بانیان خیر می توانند جهت ارائه نذورات نقدی و غیر نقدی و کمک های اهدائی خود از طریق دفاتر نذورات مستقر در این بارگاه ملکوتی یا از طریق کد دستوری #173*733* و یا با شماره گیری 5122173 اقدام نمایند.

شایان ذکر است، در طول ماه مبارک رمضان زائرین این بارگاه ملکوتی از طریق کارت های دعوت ویژه افطار ماه مبارک رمضان، میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha