پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راه اندازی فروشگاه «اعیاد اسلامی» توسط مسلمانان نیویورک

حوزه/ در اقدامی ابتکاری گروهی از مسلمانان نیویورک فروشگاهی با نام «اعیاد اسلامی» راه اندازی کرده و اقدام به فروش تزئینات ایام عید به ویژه در ماه مبارک رمضان برای جامعه اسلامی کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» گروهی از مسلمانان شهر نیویورک آمریکا، اقدام به راه اندازی فروشگاهی برای تدارک تزئینات رمضان و اعیاد اسلامی کرده اند.

یاسمین باغ مسلمان سوری تبار در نیوجرسی که فروشگاه «اعیاد اسلامی» را راه اندازی کرده است، در این باره به خبرنگاران گفت: وقتی در ایام کریسمس در نیویورک بودم متوجه وجود این نیاز در میان مسلمانان شدم. خانواده های مسلمان را می دیدم که تزئینات درستی در اعیاد اسلامی نداشتند و با خودم می گفتم که چرا ما مسلمانان درست و حسابی جشن نمی گیریم؟

وی توضیح داد: ما با چالش های زیادی در این رابطه روبرو بودیم. اما اینکه کاری کنیم بچه ها برای رمضان هیجان داشته باشند نباید چالش باشد. این یک پروژه  سرشار از اشتیاق برای ما بود و سازنده های زیادی را پیدا کردیم که می توانستیم روی آنان حساب کنیم. به این ترتیب موفق شدیم از طریق تبلیغات مستقیم یا شبکه های اجتماعی خودمان را معرفی کنیم و سفارش ها یکباره سرازیر شد.

باغ توضیح داد که تزئینات ماه مبارک رمضان معمولا در کشورهای مسلمان نشین زیادی به کار می روند، اما خانواده های مسلمان آمریکایی تا این اواخر تزئینات خودشان را ایجاد می کردند.

استفاده از پروژکتور ال ای دی رمضان و بادکنک های هلالی شکل؛ برخی از این تزئینات محسوب می شوند. این درحالی است که چراغانی خیابان ها در ایام رمضان بیشتر در کشورهای اسلامی مرسوم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha