سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که هیچ چیز در این دنیا ارزشمند تر از گره گشایی و انجام عمل خیر نیست، تصریح کرد: انجام چنین اعمال خداپسندانه ای در رمضان از ارزش بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران چهارشنبه شب در مراسم شبه های ماه مبارک رمضان، در ساری با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند متعال است، گفت: انسان های با تقوا از نعمت های این ماه با فضیلت به خوبی استفاده خواهند کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که ماه رمضان فرصت نزديك شدن به خداوند متعال است، افزود: این ماه فرصت مناسبی برای حرکت در مسیر الهی است که با عبادات خالصانه به درگاه الهی محقق می شود.

وی با بیان این که در ماه مبارک رمضان درهای بهشت باز است و انسان با توبه و استغفار می تواند مورد رحمت و مغفرت الهی قرار گیرد، گفت: خداوند متعال در این ماه بیشترین توجه را نسبت به بندگان خود معطوف می دارد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام از ماه مبارک رمضان به عنوان شهر الله یاد می کردند، خاطرنشان کرد: بهره مندی از آثار معنوی ماه مبارک رمضان و روزه داری نیازمند درک عمیق شب ها و روزه های این ماه مبارک است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که ماه رمضان ماه بركت، رحمت و مغفرت الهی است، خاطرنشان كرد: خداوند متعال در ماه مبارک رمضان سفره ای الهی را برای بندگان صالح خود گسترانیده و نعمات بسیاری در این سفره الهی قرار دارد.

حجت الاسلام حیدری در ادامه سخنان خود کمک به فقرا و محرومان یکی از سفارش های مهم در ماه رمضان عنوان کرد و گفت: باید در این ماه با فضیلت دستگیری از افراد مستمند و محروم جامعه را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که انسان با انجام اعمال خیر و دستگیری از دیگران به اوج قله انسانیت خواهد رسید، بیان داشت: به طور حتم انجام امور خیر در ماه رمضان از اجر و پاداش دو چندانی برخوردار خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که هیچ چیز در این دنیا ارزشمند تر از گره گشایی و انجام عمل خیر نیست، خاطرنشان کرد: انجام چنین اعمال خداپسندانه ای در رمضان از ارزش بالایی برخوردار است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha