پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای گفت: حوادثی که در جهان اتفاق افتاده، ثابت کرده است که یک قدرت در جهان رشد یافته که در برابر آمریکا و سیاست های آن در منطقه ایستاده و این قدرت همان محور مقاومت است که به رهبری جمهوری اسلامی ایران هدایت می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای گفت: حوادثی که در جهان اتفاق افتاده، ثابت کرده است که یک قدرت در جهان رشد یافته که در برابر آمریکا و سیاست های آن در منطقه ایستاده و آمریکا را با شکست مواجه کرده است؛ این قدرت همان محور مقاومت است که به رهبری جمهوری اسلامی ایران هدایت می شود.

این تجمع ادامه داد: محور مقاومت پروژه سرنگونی حکومت سوریه، عراق، اراده مردمی یمن و توجیه معامله قرن را در فلسطین با شکست مواجه کرد و پیروزی های خود را در تحقق خواسته های مستضعفین جهان تکمیل خواهد کرد.

علمای مسلمان حکومت لبنان را به مخالفت با دیکته های آمریکایی ها در خصوص تعیین مرز های زمینی و دریایی و تمسک به حقوق لبنانی ها دعوت کرد.

علمای لبنان به ملت فلسطین که با استمرار راهپیمایی بازگشت توانسته در برابر خودکامگی صهیونیست ها بایستد و معامله قرن را با متوقف سازد، درود فرستادند.

تجمع علمای مسلمان در بخش دیگر به ارسال 4 بمب افکن از نوع بی 52 به خاورمیانه و استقرار آن در پایگاه "العیدید" از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا با این کار می خواهد ایران را مجبور کند که بدون قید و شرط بر سر میز مذاکره بیاید، امّا این نشانگر حماقت سیاست آمریکا و عدم عبرت از تاریخ است؛ چرا که ایران در طول 40 سال ثابت کرده که در برابر تهدید ها قدرتمند است و آمریکا راهی جز عقب نشینی از تصمیم های جنایتکارانه خود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha