جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خضری

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرهیختگان باید بیانیه گام دوم انقلاب را در جامعه اسلامی تبیین کرده و آن را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری، ظهر امروز در مسجدالنبی و در جمع مردم روزه دار استان قزوین به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و بیان کرد: شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رسیدن به مرحله خودسازی جامعه پردازی و تمدن سازی است. تمام کلمات در این بیانیه به خوبی متمرکز شده و تک تک کلمات آن یک مبانی نظری وبابی از معارف وچکیده انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر همه آحاد ملت ایران به این بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه نداشته و آن را جدی نگیریم، به سرنوشت خطبه غدیر دچار خواهیم شد، چرا که این خطبه ارزشمند در آن دوران و در تاریخ به فراموشی سپرده شد و مسئله سقیفه اتفاق افتاد.

حجت الاسلام خضری بیان کرد: فرهیختگان باید بیانیه گام دوم انقلاب را در جامعه اسلامی تبیین کرده و آن را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم.

تا پشت دیوارهای اسرائیل رسیده ایم

وی به پیروزی های ارزشمند جبهه مقاومت در سوریه و عراق بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جبهه بزرگ مقاومت در کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان به خوبی شکل گرفته و خواب راحت را از دشمنان و صهیونیست ها ربوده است تا جایی که امروز تا پشت دیوارهای رژیم جعلی اسرائیل رسیده ایم.

حجت الاسلام خضری در پایان به دیدار طلاب و روحانیون با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکات و مطالب ارزشمندی در رابطه با روحانیت بیان فرمودند که به نوعی برکت بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha