پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن پاسخ موشکی جنبش های مقاومت به اسرائیل را مبارک شمرده و آن را یک واجب دینی، انسانی و به حق شمرد و با ملت فلسطین و جنبش های مقاومت آن اعلام همبستگی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اوضاع فلسطین اشغالی و جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، کرانه باختری و تمامی سرزمین های اشغالی را پی گیری می کند.

در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین امروز در معرض بمباران تروریسم صهیونیستی آمریکا آن هم در برابر چشم و  گوش اعراب و مسلمانان و جهانی است که به دروغ شعار انسانیت و آزادی سر می دهد و در برابر جنایت و وحشی گری صهیونیستی آمریکایی ساکت می نشیند.

علمای یمن ادامه دادند: اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران دیوانه وار مردم بی گناه و محاصره شده فلسطین، اقدامی تروریستی است و اگر برخی سازمان ها به دنبال دوستی با آمریکا و رژیم صهیونیستی نبودند، این فاجعه ها برای مردم غزه اتفاق نمی افتاد و اکنون وقت آن رسیده است که ملت ها و ارتش های عربی و اسلامی غبار خواری و ذلّت را کنار بزنند و با مخالفت با سیاست سازمان های خائن و مزدور به یاری ملت فلسطین بشتابند و این سرزمین مقدس را از لوث وجود صهیونیست ها آزاد ساخته و غده سرطانی اسرائیل را محو کنند.

انجمن علمای یمن پاسخ و واکنش جنبش های مقاومت به اسرائیل را مبارک شمرده و آن را یک واجب دینی، انسانی و به حق می داند و با گزینه های ملت فلسطین و جنبش های مقاومت آن اعلام همبستگی می کند.

این انجمن از آزادگان و نخبه های امت عربی و اسلامی از علما، متفکرین و سیاستمداران می خواهد که در برابر این تجاوز وحشیانه احساس مسئولیت کنند و علیه برخی کشور های عربی که به مسئله فلسطین خیانت کرده و علیه ملت آن توطئه کردند، فریاد سر دهند.

علمای یمن جنبش های مقاومت را به همبستگی، اتحاد و تسمک به ریسمان الهی دعوت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha