پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش طی سخنانی گفت: تحریم های پی در پی آمریکا علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی نشانگر دشمنی آمریکا علیه کشور ها و ملت های منطقه و طمع ورزی آمریکا برای سلطه گری و ایجاد آشوب در منطقه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی سخنانی گفت: تحریم های پی در پی آمریکا علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی نشانگر دشمنی آمریکا علیه کشور ها و ملت های منطقه و طمع ورزی آمریکا برای سلطه گری و ایجاد آشوب در منطقه است.

وی اشاره کرد: تجربه ثابت کرده که از زمان انقلاب اسلامی، ایران در برابر استکبار و سلطه گری تسلیم نشده و از عزم و اراده ای برخوردار است که می تواند تحریم ها را پشت سر گذاشته و از خود دفاع کند.

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگر تاکید کرد:  آنچه از تجاوز هفته گذشته رژیم  اسرائیل به غزه بدتر است، سکوت کشور های عربی در برابر این تجاوز و انتقادات رسانه های عربی از جناح های مقاومت است.

سکوت کشور های عربی سرپوش گذاشتن بر تجاوز اسرائیل است

وی افزود: این سکوت کشور های عربی بمثابه سرپوش گذاشتن بر تجاوز اسرائیل است و انگار برخی سازمان های عربی این تجاوز را تایید کرده و به اسرائیل تمایل دارند که این بیانگر عمق سازش و همسویی عربی و صهیونیستی است.

مقاومت بار دیگر ثابت کرد که آمادگی مقابله با تجاوزگران را دارد

شیخ دعموش تصریح کرد: مقاومت ناتوانی دشمن را در تغییر قواعد درگیری با مقاومت را آشکار ساخت و بار دیگر ثابت کرد که آمادگی مقابله با تجاوزگران را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha