جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که دستگاه تعلیم و تربیت محل رقص و خوانندگی افراد مبتذل برای انحراف فرزندان انقلاب نیست، گفت: نباید نظارت بر مدارس که خط مقدم تعلیم و تربیت فرزندان آینده این انقلاب هستند به حال خود رها شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با ابراز تأسف از کلیپ های مبتذل منتشر شده در برخی مدارس کشور، بر ضرورت نظارت بیشتر مسئولان در برنامه های مدارس تأکید کرد.

وی با بیان این که هدف امروز دشمن دین زدایی در جامعه اسلامی است، افزود: در همین راستا با استفاده از ابزار روز نظیر هنر، موسیقی، فیلم و فضای مجازی تلاش می کند زمینه فاصله گرفتن نسل امروز جامعه از دین را فراهم کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که چنین رویداد ناگواری در فضای آموزشی کشور ضرورت توجه و برنامه ریزی بیشتر و دقیق تر متولیان و مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت در مسائل تربیتی را بیشتر می کند، بیان داشت: امروز باید دستگاه تعلیم و تربیت توان و تمرکز بیشتری را بر روی تقویت بعد دینی و معنوی دانش آموزان صرف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این گونه رفتارها نشان می دهد که دشمن تا عمیق مراکز آموزشی و تربیتی ما نیز پیش رفته است، تصریح کرد: باید همه روزنه های نفوذ دشمن در چنین مراکز مهم و حساسی در کشور را با برنامه ریزی دقیق ببندیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز دانش آموزان و حتی کودکان کشورمان در معرض شدید ترین هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمن قرار دارند، خاطرنشان کرد: باید با حذف موازی کاری ها، یک برنامه ریزی مناسبی در بعد معرفتی، دینی و معنوی دانش آموزان مدارس با بهره گیری از ظرفیت های موجود صورت گیرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که بسیاری از خانواده های مؤمن و دیندار از بروز چنین اتفاق ناگواری ناراحت و رنجیده اند، تصریح کرد: باید از فراگیر شدن چنین رویدادهای نادرستی در آینده به شدت جلوگیری کرد و راه آن نیز برنامه ریزی دقیق و نظارت قوی تر بر برنامه های فرهنگی مدارس است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که دستگاه تعلیم و تربیت محل رقص و خوانندگی افراد مبتذل برای انحراف فرزندان انقلاب نیست، بیان داشت: نباید نظارت بر مدارس که خط مقدم تعلیم و تربیت فرزندان آینده این انقلاب هستند به حال خود رها شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه امروز فضای مجازی به یک بحران جدی برای کشورمان تبدیل شده است، گفت: دشمن از ظرفیت بالای فضای مجازی برای ترویج انحرافات اخلاقی در جامعه بهره می گیرد و متأسفانه علیرغم تأکیدات بسیار دلسوزان نظام به ویژه مقام معظم رهبری اقدام مناسبی برای جلوگیری از این تلاش های مذبوح صورت نگرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که امروز برنامه های تربیتی، معرفتی و اخلاقی در سطح مدارس باید بیشتر تقویت شود، بیان داشت: در این راستا باید ایده و طرح های نو مرود استفاده قرار گیرد تا آثار مناسب تری در میان دانش آموزان داشته باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که طرح های فرهنگی و دینی باید با زبان نسل امروز برای آنها تبیین و تبلیغ شود، خاطرنشان کرد: تبیین و تبلیغ مفاهیم دینی با بهره گیری از ابزار روز می تواند اثرگذاری بسیار مطلوب تری در نسل امروز جامعه داشته باشد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha