جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه موقت ساری

حوزه/ حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دولتمردان آمریکایی به دنبال باج گیری از سایر دولت ها هستند، گفت: آن چیزی که امروز در روابط آمریکا با برخی کشورهای عربی منطقه می بینیم باج گیری است.

حجت الاسلام  یوسف یوسف پور، مسىئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به جنایت های آمریکایی ها در چهار دهه اخیر علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: پرونده آمریکایی ها در چهل سال اخیر سرشار از توطئه و جنایت علیه ملت ایران اس.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه به آمریکایی ها اعتماد نداشته و ندارند، افزود: فریبکاری و خباثت دولتمردان آمریکایی در موضوع برجام و همچنین تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی برای دنیا آشکار شده است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که متأسفانه امروز بسیاری از کشورها چشمان خود را بر روی جنایت های آشکار آمریکایی ها در نقاط مختلف جهان بسته اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها سال ها است که نقش یک راهزن را در مواجهه ها با ملت ها بازی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولتمردان آمریکایی به دنبال باج گیری از سایر دولت ها هستند، تصریح کرد: آن چیزی که امروز در روابط آمریکا با برخی کشورهای عربی منطقه می بینیم باج گیری است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که تنها کشوری که با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها ایستاده جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران در چهل سال گذشته فشارها و تحریم های اقتصادی بسیاری را تحمل کرده است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که آمریکایی ها به خیال خام خود فکر می کنند که می توانند با فشارهای شدید اقتصادی ملت ایران تسلیم خواسته های نامشروع خود کنند، افزود: این ملت پای آرمان های انقلاب با قدرت ایستاده و هیچ گاه از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این آمریکایی ها هستند که باید عاقلانه تر تصمیم بگیرند، ادامه داد: تحریم های موضوع کهنه شده ای است که چهل سال است که علیه ملت ایران به کار گرفته اند و نتیجه آن جز پیشرفت و توسعه کشورمان چیز دیگری نبوده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که به آمریکایی ها در این نبرد هم همانند سایر نبردها در برابر اراده ملت ایران شکست خواهند خورد، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی به جای راه انداختن نمایش های تبلیغاتی به حافظه تاریخی خود رجوع کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها به یک الگو برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است، افزود: ملت بزرگ ایران از حقوق قانونی و به حق خود را یک وظیفه و تکلیف ملی می داند و هیچ گاه از آن کوتاه نخواهد آمد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha