پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبدالکریم گراوند-استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر در نشستی با اعضای ستاد ترتیل خوانی «نوای ملکوت»، تصریح کرد: هیچ یک از تهدیدات نمی تواند اساس نظام را با چالش مواجه کند، اما سخت ترین تهدیدی که می تواند بسیار برای کشور آسیب زا باشد، حوزه فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست با اعضای ستاد ترتیل خوانی «نوای ملکوت»، اظهار داشت: هیچ کدام از تهدیدات نمی تواند اساس نظام را با چالش مواجه کند، اما سخت ترین تهدیدی که می تواند بسیار برای کشور آسیب زا باشد، حوزه فرهنگ است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عدم توجه به حوزه فرهنگ برای کشور آسیب های جدی را به همراه دارد، ابراز داشت: قرآن کریم بهترین دارو و نسخه شفا بخش است و بهترین زمان آن ماه مبارک رمضان می باشد که باید تلاش کرد و از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کرد.

وی افزود: اگر با قرآن انس بگیریم زندگی ما نیز قرآنی می شود و هر اندازه که می توانیم باید به مجالس قرآنی رونق دهیم و به ویژه در این کار باید نگاه و توجه جدی به نوجوانان و جوانان باشد تا از قرآن فاصله نگیرند.

گراوند با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در کشور اظهار داشت: فلسفه نظام جمهوری اسلامی و یکی از وظایف حاکمیتی و حکومتی هم همین است.

استاندار بوشهر از تامین اعتبار اداره کل اوقاف استان برای تعمیر و تجهیز مساجد استان در آینده نزدیک خبر داد و بر احداث یک مجموعه فرهنگی قرآنی در بوشهر تاکید کرد و گفت: برآوردهای اولیه برای احداث این مجتمع انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha