جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تعداد ۳۰ مدرسه و خانه قرآنی در استان بوشهر وجود دارد که دوره های تخصصی آموزش قرآن در این مراکز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جلسه ستاد ترتیل خوانی «نوای ملکوت» با استاندار بوشهر اظهار داشت: تعداد 30 مدرسه و خانه قرآنی در استان بوشهر وجود دارد که دوره های تخصصی آموزش قرآن کریم در آنها برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه اکثر مساجد استان میزبان برنامه قرآنی هستند، ابراز داشت:  40 برنامه ترتیل خوانی در شهرستان ها برگزار می شود و حدود 20 جلسه محوری مفاهیم و تفسیر قرآن کریم نیز در سطح استان داریم.

وی، استان بوشهر را یکی از استان های برخوردار از چهره های قرآنی عنوان کرد و گفت: برنامه های متنوعی در این راستا در حال انجام است که یکی از آنها برگزاری مسابقه فرهنگی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر است.

حجت الاسلام سروستانی بیان داشت: تلاش داریم مفاهیم قرآنی را در راستای گام دوم انقلاب با محوریت اخلاق و معنویت و سبک زندگی اسلامی ترویج دهیم.

سرهنگ سهراب انبارکی نیز در این جلسه با شاره به شعار امسال قرآنی استان اظهار داشت: شعار امسال قرآن در استان «قرآن و گام دوم انقلاب» است که باید در راستای تحقق این شعار فعالیت های خوبی صورت گیرد.

معاون هماهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: استان بوشهر یکی از استان های پیشرو در برگزاری این محافل قرآنی است و باید روی جوانان سرمایه گذاری بیشتری انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha