جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 491921
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
مسجد چند طبقه نیوهیون را در شعله های آتش سوخت

حوزه/ آتش نشانان غروب روز گذشته برای اطفای حریق در مسجد نیوهیون در کنتیکت آمریکا اعزام شدند. تصاویر منتشر شده دود سیاه و شعله های مهیب آتش را از درب نشان می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک پست، آتش نشانان به محل مسجد در نیوهیون ایالت کنتیکت در آمریکا برای اطفای حریق عازم شده و تلاش کردند آتش سوزی در یک مسجد چند طبقه را خاموش کنند.

به گفته مقامات آتش نشانی نیوهیون، آتش سوزی غروب یک شنبه در مسجد خیابان میدل تاون به وقوع پیوست. مقامات آتش نشانی به خبرنگار تلویزیون محلی گفتند که هنگام وقوع آتش سوزی یک نفر در داخل مسجد دیانت بوده است. هنوز مشخص نیست که آیا کسی دراین حادثه آتش سوزی مجروح شده یا خیر.

گزارش های ایستگاه تلویزیونی نشان می دهند که نمازگزاران این مسجد چندین سال برای ساخت آن کمک های مالی جمع آوری کرده بودند و ساخت و ساز آن هنوز به پایان نرسیده بود.

تصاویر منتشر شده از صحنه بلند شدن دود سیاه و برپاخاستن شعله های آتش از بالای درب ورودی را نشان می دهند. به گفته آتش نشان ها، آتش از طبقه اول شروع شده و به طبقات دوم رسیده است.

هنوز علت اصلی این حریق مشخص نیست. تحقیقات ایالتی در این زمینه ادامه داشته و احتمال عمدی بودن این آتش سوزی در دست بررسی قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha