سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 491937
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران

حوزه/ بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس امسال برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام محمدرضا نعیم آبادی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس با اعلام این خبر گفت: برای نخستین سال است که در نمایشگاه قرآن کریم حاضر شدیم.

وی با اشاره به بخش حوزوی و عترت بیان کرد: رویکرد اصلی به بحث ترویج فرهنگ خمس از طریق ارائه بروشور و ارائه فایل های سخنرانی و نیز پرسش و پاسخ انجام می شود.

نعیم آبادی افزود: همچنین تابلوهایی به منظور فرهنگ سازی موضوع خمس و ساخت کلیپ هایی در این موضوع و ارائه کتاب ها با موضوع خمس و موشن گرافی به بازدیدکنندگان از غرفه ارائه می شود.

وی با اشاره به فعالیت این غرفه در بخش عترت، گفت:علاوه بر ارائه این فعالیت های، سخنرانی‌ها در قالب چند رسانه ای و بیان شبهات خمس و ارائه احکام و فلسفه خمس در غرفه دیگر در نظر گرفته شده است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس تأکید کرد: افراد تخصصی از بخش حوزوی بازدید می کنند و در بخش عترت بازدیدکنندگان عمومی حضور دارند.

یادآور می‌شود، بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس در بخش حوزوی و عترت بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن آماده تبیین شبهات و احکام خمس است.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره)در حال برپایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha