جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ حجت الاسلام نظری در جمع مردم روزه دار قزوین گفت: در طول تاریخ بارها ثابت شده که هر گاه کشوری به آمریکای جنایتکار اعتماد کرده جز سرنگونی و ویرانی چیزی برای آنها باقی نمانده که نمونه بارز آن صدام بود که با خواری و حقارت دستگیر و اعدام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری صبح امروز در جمع مردم روزه دار در مسجد شهرک مینودر قزوین به تحولات منطقه پرداخت و گفت: امروز رژیم آل سعود جنایات مختلفی را علیه کشورهای بی دفاع ومظلوم نظیر یمن انجام می دهد و کودکان بیگناه، زنان ومردان در خاک و خون می غلطند.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود که به فروپاشی و سرنگونی نزدیک شد، به جایی رسیده که رئیس جمهور آمریکا بارها این کشور را مورد تحقیر قرار داده و خواستار دریافت دلارهای نفتی از  آل سعود شده تا از آنان دفاع کند.

 فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بارها ثابت شده که هر گاه کشوری به آمریکای جنایتکار اعتماد کرده جز سرنگونی و ویرانی چیزی برای آنها باقی نمانده که نمونه بارز آن صدام بود که با خواری و حقارت دستگیر و اعدام شد.

وی اظهار کرد:  امروز کار  رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که نمی تواند در برابر دو روز حملات گسترده رزمندگان مقاومت غزه تحمل نماید و خواستار آتش بس می شود و این نشان دهنده آن است که اسرائیل غاصب  مانند خانه عنکبوت در حال نابودی و اضمحلال است.

حجت الاسلام نظری در پایان اظهار کرد: ایران اسلامی  امروز به اقتدار و عزت رسیده و آمریکا و صهیونیست ها جرأت چپ نگاه کردن به این خاک مقدس را ندارند و باید در این عرصه شکر گزار نعمت ولی فقیه ودستاوردهای ارزشمند انقلاب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha