جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491961
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
رضوی

حوزه/ جشنواره کتابخوانی رضوی از سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که نهمین دوره آن آغاز شده و تا ۲۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سیدعلی هاشمی امروز در نشستی با معاون دانش و پژوهش و معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) بوشهرکه به منظور تبیین نهمین جشنواره رضوی برگزار شد گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی از سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که نهمین دوره آن آغاز شده و تا ۲۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر عنوان کرد: در این جشنواره 12 کتاب برای رده های سنی مختلف معرفی و ارائه شده است که هم بصورت مکتوب و هم فایل الکترونیکی آن در کتابخانه های عمومی قابل دسترسی است.

هاشمی گفت: فرصت بسیار مناسبی است که این 12 عنوان کتاب،  مردم  را با سیره امام رضا(ع) و سایر ائمه  اهلبیت(ع) آشنا نماید.

مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر افزود: علاقه مندان می توانند به سه صورت پویش مجازی، الکترونیکی و مکتوب در این جشنواره شرکت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر ویژگی هایی که که این دوره را با دوره های قبل متمایز می کند امکان بهره مندی از منابع آزاد مرتبط با موضوع در پویش مجازی جشنواره است؛ همچنین علاقه مندان  می توانند جهت شرکت در این جشنواره به کتابخانه های عمومی استان و یا به سایت razavi.iranpl.ir  مراجعه نمایند.

محمدرضا زارعی تبار نیز با ابراز خشنودی از برگزاری مستمر این جشنواره گفت: هدف جشنواره رضوی هم راستا با برنامه های فرهنگی سپاه است که در این راستا از ظرفیتهای موجود در ترویج فرهنگ رضوی و همچنین برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بهره خواهیم گرفت.

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر تصریح کرد: در راستای اقدامات و فعالیت های فرهنگی و پژوهشی سپاه امام صادق(ع) بوشهر تلاش می کنیم که این جشنواره را در بین پاسداران، سربازان وخانواده های ایشان برگزار کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد از حداکثر پتانسیل های خود در سراسر استان در ترویج و تبلیغ جشنواره رضوی بهره خواهیم برد.

غلامرضا جمالی، نیز گفت با استفاده از بسترهای تبلیغاتی چون نصب بیلبورد، تبلیغ در فضای مجازی، تولید پویانمایی، حلقه های صالحین و محفل انس با قرآن که در صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد استفاده خواهیم کرد.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: با بهره گیری از تبلیغات موثر می توان  خانواده  بزرگ بسیجیان و پاسداران استان بوشهر را در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت داد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha