شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غاز ثبت نام تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر

حوزه/ ثبت نام تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر ویژه مبلغان و دانش‌آموختگان واجد شرایط جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌حسین تهرانی با بیان این مطلب عنوان کرد: اداره دانش‌آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با همکاری ستاد تفسیر زیر نظر استاد قرائتی، دوره‌های مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر را در سال ۹۷ برای فارغ‌التحصیلان و مبلغان برگزار کرد که مورد استقبال چشمگیر قرار گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: بنا به درخواست طلاب دانش‌آموخته، دوره یکساله تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر در سال ۹۸ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی تصریح کرد: طلاب سطح سه و بالاتر که حداقل یک رشته تخصصی را گذرانده‌اند با اولویت تخصصی تفسیر و علوم قرآن و افرادی که توان تدریس دارند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند و پس از قبولی در مصاحبه وارد دوره شوند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از ۲۳ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد با ارسال نام ونام خانوادگی و نام پدر به سامانه‌ای که پیامک به آنان ارسال شده اقدام به ثبت نام کنند و یا روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۷ تماس بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: دوره تخصصی یکساله مهارت‌های بیان تفسیر در دو مقطع عمومی و  تکمیلی از شهریور سال جاری و همزمان با ترم جدید تحصیلی آغاز و کلاس‌ها سه روز در هفته در نوبت صبح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی اظهار داشت: افرادی که با موفقیت در این دوره‌ها شرکت کنند، گواهی پایان دوره از سوی ستاد تفسیر قرآن و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دریافت می‌کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha