پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که متأسفانه برخی ها درکشور تلاش می کنند مسأله حجاب را سیاسی کنند، گفت: موضوع حجاب نباید دستخوش مباحث سیاسی و جناحی شود بلکه همه مسؤولان و مدیران کشور باید در جهت تقویت و ترویج این فرهنگ مهم دینی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر این که مسائل فرهنگی نباید به حال خود رها شود، گفت: توجه به مسائل فرهنگ باید جزء برنامه های اولویت دار مسؤولان قرار گیرد.

وی با بیان این که جامعه اسلامی در حوزه فرهنگی با آسیب های جدی روبرو است، افزود: با توجه به این که در حال حاضر اولویت نخست کشور رفع مشکلات اقتصادی است، اما توجه به مسائل فرهنگی نیز باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نباید به بهانه مسائل اقتصادی، موضوعات فرهنگی را کاملاً فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: امروز مبانی دینی و فرهنگی ما در معرض آسیب های جدی دشمن قرار دارد.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دشمن شبانه روزی می کوشد تا هویت دینی جامعه ما را از بین ببرد، تصریح کرد: تقویت بعد دینی و فرهنگی جامعه اصل مهمی است که هیچ گاه نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ماه مبارک رمضان یک فرصت مغتنمی برای رشد اخلاقی و معنوی جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: به برکت فضیلت های ماه میهمانی خدا، بسیاری از آسیب ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی در این ماه به حداقل می رسد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تقویت بعد دینی و معنوی جامعه آثار و برکات ارزشمندی را با خود به همراه دارد، بیان داشت: هر چه در عرصه فرهنگی و تقویت ارزش های معنوی جامعه سرمایه گذاری شود نتیجه مطلوب تری حاصل خواهد شد.

امام جمعه محمود آباد در ادامه سخنان خود به مسأله مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که همه توان و تلاش دشمن در جهت قبح زدایی از این موضوع مهم متمرکز است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند حجاب را عامل محدودیت و موجب عقب ماندگی بانوان معرفی کند در حالی که حجاب عامل حفظ و تقویت کرامت و ارزش انسانی زن در جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند یک عزم جدی در میان همه بخش های کشور هستیم، افزود: تنها شعار دادن پیرامون این موضوع کفایت نمی کند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که متأسفانه برخی ها درکشور تلاش می کنند مسأله حجاب را سیاسی کنند، خاطرنشان کرد: موضوع حجاب نباید دستخوش مباحث سیاسی و جناحی شود بلکه همه مسؤولان و مدیران کشور باید در جهت تقویت و ترویج این فرهنگ مهم دینی تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha