چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: در فعالیت‌های دینی سازمان‌هایی که بودجه‌های فرهنگی در اختیار آن‌ها است با تبلیغات اسلامی همکاری نمی‌کنند و کمترین بودجه فرهنگی استان به سازمان تبلیغات تعلق دارد که سال گذشته نامه‌ای به آقای نوبخت نوشته و درخواست بودجه کردیم که مورد قبول قرار نگرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش‌ زاده، در دیدار با طلاب گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح ارومیه اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی با توجه به هم مرز بودن با سه کشور به مبلغین زیادی نیاز دارد که 8 گروه تبلیغی در استان فعال بوده و در ایام تبلیغ به فعالیت می‌پردازند و سازمان تبلیغات با تمام وسع خود از همه این گروه‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و بزرگترین گروه تبلغی در ارومیه مستقر است و با توجه به مرکزیت شهر ارومیه و تمرکز حملات فرهنگی در شهر ارومیه نیاز به مبلغ بیشتر هست که همکاری تمامی ارگان‌های فرهنگی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: حضور 131 روحانی مستقر در استان و وجود بیش از هزار روحانی مبلغ برای استان کافی نیست و لازم است روحانیون ساکن قم به امر تبلیغ در استان اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در فعالیت‌های دینی سازمان‌هایی که بودجه‌های فرهنگی در اختیار آن‌ها است با تبلیغات اسلامی همکاری نمی‌کنند و کمترین بودجه فرهنگی استان به سازمان تبلیغات تعلق دارد که سال گذشته نامه‌ای به آقای نوبخت نوشته و درخواست بودجه کردیم که مورد قبول قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: نفوذی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند بسیار جدی است و متاسفانه به برخی سازمان‌ها هم نفوذ پیدا کرده و به دنبال از بین بردن تفکر دینی و تبلیغ دین هستند.

حجت الاسلام داداش زاده در ادامه به برگزاری جلسات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: جلسات تبیین بیانیه رهبر انقلاب به مدت سه روز با حضور اساتید کشوری برای روحانیون مستقر و هجرت، مربیان گفتمان‌های دینی، مدیران کانون‌ها و مربیان قرآنی در ارومیه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha