چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
العمل

حوزه/ جنبش العمل الاسلامی بحرین ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای منطقه شرق عربستان از سازمان های بین المللی خواست جلوی وحشی گری های آل سعود را در منطقه بگیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در راستای تجاوز نظامیان  رژیم آل سعود به مردم منطقه شیعه‌نشین القطیف در شرق عربستان همزمان با ماه مبارک رمضان تعدادی از شهروندان این مناطق با حمله وحشیانه و تجهیزات سنگین سعودی به شهادت رسیدند. جنبش العمل الاسلامی بحرین در محکومیت این جنایت وحشیانه بیانیه ای را صادر کرد و گفت:

در پی تجاوز آشکار و حمله مزدوران آل سعود در ماه مبارک رمضان به شهر السنابس در جزیره تاروت شرق استان قطیف عربستان انواع سلاح های سنگین و وسایل زرهی به کار گرفته شد و  در میان آتش سنگین 8 نفر از شهروندان شهید و 3 نفر مفقود شده و آثار خرابی زیادی در محل زندگی شهروندان به وجود آمد.

ما تلاش های تروریسم دولتی آل سعود را محکوم می کنیم و از سازمان های بین المللی می خواهیم که این اقدام آل سعود را محکوم کنند و جنایات وحشیانه ضد شهروندان و ملت های منطقه از جمله در بحرین و یمن و عراق و سوریه و لیبی و غیره را متوقف کنند .

العمل الاسلامی تاکید کرد: شهدای ما عزیزترین کریمان در نزد خدا هستند و خواستار قصاص قتلشان هستیم و همچنین خواهان دریافت اجسادشان هستیم تا تشییع و تدفین شایسته ای برایشان انجام شود و آل سعود باید به طور کامل مسئولیتش را در قبال زندگی مفقودین دیگر و مشخص کردن سرنوشت آنها بر عهده گیرد.

قطعا ما به خانواده های شهدا تسلیت و تبریک می گوییم و برایشان آرزوی عروج ارواح پاک فرزندانشان به ملکوت اعلا را داریم و از سازمان های بین المللی می خواهیم که مسئولیت خود را در قبال شهدا بر عهده گیرند و در مقابل رژیم تروریست و سرکش آل سعود ایستادگی کنند و بدانند چنانچه همگی در صفی واحد در مقابل آنها نایستند آل سعود به همه دست درازی و تجاوز خواهد کرد.

همچنین از ملت اسلامی می خواهیم مجالس عزا و فاتحه برای ارواح شهدای ابرار با هدف نشر مظلومیتشان و رسوا کردن این جنایت وحشیانه ای که آل سعود انجام داد، برپاکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha