پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام راحلی

حوزه/ حجت الاسلام راحلی گفت: دوره‌های مهارتی مختلفی با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای در سال ۹۷ برای خانواده طلاب و روحانیون استان برگزار شد که دوره‌ خیاطی، گلدوزی، نقطه کوبی، چرم دوزی، آشپزی و کامپیوتر از جمله آن‌ها بود، امسال هم با همکاری دفتر آستان قدس رضوی دوره تربیت مربی کودک برای خانوده طلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام حمید راحلی، شامگاه دوشنبه در نشست خانوادگی طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی که در هتل لاله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه بیشتر به خانواده‌های روحانیون، مرکز خدمات آمادگی دارد که برنامه‌های مختلف فرهنگی برای طلاب و خانواده آن‌ها برگزار کند.

وی ادامه داد: دوره‌های مهارتی مختلفی با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای در سال 97 برای خانواده طلاب و روحانیون استان برگزار شد که دوره‌ خیاطی، گلدوزی، نقطه کوبی، چرم دوزی، آشپزی و کامپیوتر از جمله آن‌ها بود، امسال هم با همکاری دفتر آستان قدس رضوی دوره تربیت مربی کودک برای خانوده طلاب برگزار می‌شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همسران و یا فرزندان طلاب و روحانیون که در کلاس‌های مختلف مهارتی و آموزشی خارج از مرکز خدمات شرکت کرده‌اند  نیز مورد حمایت قرار می گیرند.

وی در پایان بیان داشت: خانواده طلاب پیشنهاد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و آموزشی مد نظر را به مرکز خدمات ارائه دهند و مرکز آمادگی دارد که این دوره‌ها را برای خانوادههای طلاب برگزار کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha