جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: دشمن برای تغییر ذائقه و رفتارهای جامعه دینی و با هدف فرهنگ دنیا مداری به نسل آینده ساز حمله کرده و مراکز آموزشی را نخستین هدف قرار داده است.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت: دشمن از همه زمینه‌ها برای ضربه زدن به فرهنگ دینی و تحت تاثیر قرار دادن نسل جدید استفاده می‌کند و سند 2030 دلیل آشکاری برای این ادعا است.

وی ادامه داد: دشمن برای تغییر ذائقه و رفتارهای جامعه دینی و با هدف فرهنگ دنیا مداری به نسل جدید انقلاب حمله کرده و مراکز آموزشی را نخستین هدف خود قرار داده و متاسفانه وجود برخی افراد در داخل نظام که دلداده فرهنگ غرب هستند و به اجرای برنامه‌های غرب در کشور علاقه دارند، به دشمن در اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند که نتیجه آن اجرای موسیقی‌های مبتذل و رقص در مراکز آموزشی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی بیان داشت: مهم‌ترین اثر ابتذال در مراکز آموزشی، بر روی افکار نسل جدید که طالب یادگیری مطالب نوین هستند، می‌باشد و آن‌ها را به سمت فرهنگ غیر انسانی و سکولار غربی سوق می‌دهد، این شروع تغییرات در یک جامعه است و اولیای دانش‌آموزان و مسئولین باید مراقب آلوده شدن نسل جدید به نقشه‌های دشمنان باشند.

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از روش‌های مختلف و با شعار ایجاد نشاط و با اهداف پشت پرده و از پیش طراحی شده، به مراکز آموزشی نفوذ کرده و برنامه‌های مبتذل خود را اجرا می‌کند؛ امروز همه در مقابل این حملات وظیفه دفاع دارند و بی‌توجهی به این مسأله آینده کشور را با خطرات جدی مواجه خواهد کرد.

حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: عدم آشنایی نسل جدید با آموزه‌های دینی و فرهنگ ملی منجر به بحران هویت و انقطاع نسل جدید از فرهنگ دینی و ملی شده و پیوستگی نسل‌ها از بین می‌رود و در آینده خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha