جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اقامۀ نماز جماعت در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت احمد بن اسحاق(ره)

حوزه/ مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه در زلزله سال گذشته حرم احمد بن اسحاق(ره) دچار تخریب و خسارت شد، گفت: نماز جماعت در ماه مبارک رمضان ۳ وعده با حضور امام جمعه، اساتید، طلاب و مردم سرپل ذهاب، در این بارگاه برگزار می شود.

  حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه نماز جماعت در ماه مبارک رمضان  سه وعده در جوار تربت مطهر احمد بن اسحاق(ره) برگزار می گردد، گفت: نماز جماعت در ماه مبارک رمضان به همت امام جمعه محترم، مجموعه مدرسه مبارکه حضرت باقرالعلوم(ع) و شرکت مردم روزه دار اقامه می گردد، گفت:  با وجود وقوع زلزله و خسارات وارده و تعمیراتی که لازم بود در این بارگاه نورانی صورت بگیرد، 3 وعده نماز اقامه می گردد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، بین صلاتین مغرب و عشاء توسط طلاب  احکام و احادیث بیان می شود.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه در کاه رمضان دروس حوزوی در این مدرسه قرار است، ابراز داشت: طلاب روزه دار هر روز 2 ساعت قبل از اذان مغرب و 2 ساعت بعد از افطاردر جلسات درس حاضر و کلاس ها معمولا شب ها بر پا می شود.

وی با بیان اینکه طلابی که دروس آنها به اتمام رسیده، شب ها در کتابخانه به بحث و مطالعه می پردازند، ادامه داد: بعد از نماز ظهر و عصر، برنامه جزء خوانی قرآن در قالب گروه های 7 نفره هر نفری 3 صفحه که در امر پیشرفت روانخوانی و ترتیل طلاب موثر بوده، دایر می باشد.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه در وقوع زلزله اخیر حرم مطهر حضرت احمد بن اسحاق(ره) دچار تخریب و خسارت شد، گفت: نماز جماعت در ماه مبارک رمضان سه وعده با حضور امام جمعه،اساتید، طلاب و مردم سرپل ذهاب برگزار می گردد.

وی در پایان گفت: با تفضلات الهی، عنایات امام عصر(عج) و برکات سحر خیزی در ماه مبارک رمضان، فضای معنوی در بین طلاب و محیط مدرسه مبارکه بوجود آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha